נגיש
top of page
ayeletyy

מה הקשר בין חרצית שנשרפת מהשמש לחוזקה שבך?

לפני כחודש הכנסתי חרצית למרפסת הדרומית שלנו, לפי עומרי מהמשתלה זה בדיוק מה שהיא צריכה – הרבה שמש כדי שתפרח ותשגשג. אך לאחרונה שמתי לב שהפרחים של החרצית נראים עייפים ומיובשים.

קפצתי בשמחה למשתלה ששם עומרי אמר לי בקלילות "ברור, היא נשרפת בשמש. תגזמי את הפרחים השרופים ויצמחו חדשים. תזכרי שמש ומים".

התבלבלתי – מצד אחד הרבה שמש ומצד שני היא נשרפת מהשמש.



ואז זה קרה בשיחה עם מתאמן מיוחד "ירד לי האסימון": "לפעמים אתה כמו החרצית שלי. הדבר שאתה הכי נהנה ממנו ושנחשב למאפיין שלך הוא גם הדבר שממנו אתה נכווה".


🌼 את הישגית, נמרצת עם מוסר עבודה גבוה? המירוץ אחר תוצאות / הישגים זה בדיוק הדבר שישחוק אותך ויעייף אותך ביחוד אם לא יעריכו את הישגיך כפי שאת מצפה.


🌼את מחוייבת ומסורה לעבודה? את לא יודעת לומר "לא" בשם המחוייבות והמסירות? בשם היעריכו אותי או יאהבו אותי יותר? את עלולה להישחק כתוצאה מעומסים לא ריאלים – המשפט "החליפו אותי שלושה אנשים" שכיח אצלך?


🌼את מצטיינת, מצליחנית, פרפקציוניסטית שעובדת עם הטובים ביותר? יתכן ואת גם תופסת את עצמך ו/או שרואים אותך כביקורתית, שיפוטית שלא חוגגת הצלחות ובוודאי שאת גם לא מרוצה ב-100% מעצמך ומסביבתך.


ממליצה לך להיות בתשומת לב לעוצמות שבך ולא להישרף מהדברים שאת אלופה בהם ושהם בחוזקותייך הרי כל חוזקה היא גם חולשה, במידה והיא לא מנוהלת.


ודרך אגב, לחרצית שלי שלום 🌼. גזמתי את הפרחים השרופים וצמחו חדשים שגם נהנים מהשמש.

ואם בא לך לחקור עוד קצת לעומק, מוזמנת לסדנה שכולה עשייה – סדנת חוזקות, הצלחות ומה שביניהן


80 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page